torstai 4. elokuuta 2016

Häistä jo reilu vuosi ja biisibongaus

Meidän ihanista häistä on kulunut jo kokonainen vuosi! Tai tarkalleen ottaen kolme päivää yli vuosi. Häiden vuosipäivänä emme juhlineet hääpäiväämme, mutta ihana mieheni oli kyllä ostanut minulle herkkuja niin sanotun feikkihääpäivän kunniaksi ♥

Olen selailut ihania hääkuviamme vähän väliä, on niin ihana palata takaisin sen päivän tunnelmaan. Tätä on hoettu sataan kertaan, mutta panostakaa kuvaajaan ja kuviin! Alla muutama suosikkikuvani, ensimmäinen on otettu ennen seremoniaa ja toinen juuri sen jälkeen kun Las Vegas -yllätyksemme on paljastettu :D

© Täydenkuun Kuva

© Täydenkuun Kuva

Häitä ja kaikkea siihen liittyvää hömpötystä on toisaalta ikävä, mutta toisaalta ihan kiva että kaikki se stressi on kaukana takanapäin. Tämän kuluneen vuoden aikana olen purkanut häiden jättämää juhlajärjestelytyhjiötä muutamiin teemajuhliin, kuten ystäväni baby showereihin ja omiin kolmekymppisiini. Aloitinpa alkuvuonna uuden ammatin opinnotkin, joten aika on jälleen mennyt kuin siivillä erilaisten projektien parissa.

Bongasin viime viikolla aivan ihanan biisin joka sopisi mielestäni täydellisesti häätanssibiisiksi. Tämä biisi sai minulle aikaan samat kylmät väristykset selkärangassa kuin HIM:n Gone With The Sin aikoinaan. Voihan hitsiläinen että tätä ei ollut viime vuonna tarjolla.. Tosi mieheni ei paljoa tälle biisille lämmennyt joten tuskin se olisi kuitenkaan päätynyt meidän häätanssiksi :D

Ville Valo - Olet Mun Kaikuluotain



Ihanaa loppukesää! Me lähdemme nyt rakkauslomalle ensin Berliiniin ja sitten Dubrovnikiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! ♥